Büyük toplist siteleri siteni ekle

,

sohbet
İnternet'te dolaşırken bir kaç Blog'da biraz bilgi edindim.SEO bloglarında yazılanlara göre www.sibersahne.gen.tr adında bir toplist sitesi var.Bu siteye eklenen siteler hem daha hızlı indexleniyor hemde bu siteden aldığı backlink sayesinde Google'de yükseliyor.Hemde bununla kalmayıp size ziyaretçi gönderiyor.

Bende makaleleri biraz okuduktan sonra bu toplist sayfasına sitemi ekledim.Bir kaç gün deneme sonrasında gerçekten de büyük değişimler fark ettim.Örneğin, önceden bloguma girenlerin sayısı 15 20 iken şuanda 50 civarı kişi giriyor.İncelediğimde gelen ziyaretçilerin %75
www.sibersahne.gen.tr sitesinden geliyor.Oysa en arka sıralarda yer alıyorum.Listenin daha başında yer almama rağmen gelen bu hit ile okuduğum makalelerin doğru söylediğini fark ettim.Listenin başına gelebilmem için en az kendime ait her gün 300 üzeri ziyaretçim olması lazım.Bakarsınız bir gün oda olur ve 1. sıraya gelirim.1. sıraya geldiğimde sanırım 500 600 hit alabilirim.

Mutluluğumu sizlerle paylaşarak sizlerinde fayda görmesini sağlamak istedim.Siteni ekle gibi kelimelerde 1. sayfada.Toplist aramasında yine 1. sayfada. Site ekle için www.sibersahne.gen.tr buraya girin.Umuyorum ki herkesin internet sitesi googlede yükselir.

Bununla kalmayıp site bir arama motoru görevide görüyor aslında.Çünkü, ilgili kategorilerde sağlam ve kaliteli siteler mevcut.Hemde en çok tercih edilen siteleri görebiliyorsunuz.

0 yorum:

Yorum Gönder